måndag 29 december 2014

Minns ni fru Fartfylld?

Det var två år sedan jag var här sist. Två år är en lång tid. Över 700 dagar även om antalet dagar i en människas liv inte är alltför viktigt alla gånger. Det är ju vad vi fyller dagarna med som räknas, eller hur?

Jag döpte bloggen till fru Fartfylld en gång i tiden och jag tror bloggen får fortsätta heta så även om jag just nu är precis allt annat än det. Nu skulle nog "fru Skalmans slöa dagar" passa bättre. Jag väntar barn nummer tre. Är beräknad om mindre än tre veckor och har inte mått något vidare de senaste veckorna. Hela graviditeten har varit kämpig även om jag krattat ihop mig själv och gått till jobbet vareviga dag.

Men vad gör det? Snart har jag mitt efterlängtade knyte i min famn. Jag måste ju våga tro det, att allt ska gå vägen.

Bara ett par dagar kvar av det här året hörrni. Jag hoppas du får ett fint avslut på 2014 och att du själv kan skapa precis allt du hoppas på under 2015. Året då skid-VM kommer till vår stad!

Allt gott, vi hörs!
Kram, Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar