söndag 23 december 2012

Önskar er en god jul

Oj, oj, oj så länge jag varit borta. Från bloggen då alltså. 

Det har varit så mycket stress. Inte någon negativ stress egentligen men lite för mycket blev det nog allt ändå. Jag hann inte med att blogga. 

Nu är vi i norr hos mina svärföräldrar i norr och förbereder oss för julfirande i morgon. (Om någon tjuv läser detta så har vi larm där hemma i Dalom, ha ha). Men det har vi, larm då alltså. Och grannsamverkan. Typ.

Det är vackert som en saga här om vintern. Det är självklart vackert om sommaren också. Idag har jag varit ute och tagit kort på naturens skönhet. Det är säkert en halvmeter snö och stillheten bidrar till julstämning. Åtminstone hos mig.

Precis som hos alla andra är barnen osams precis hela tiden och vi hotar precis som alla andra om indragna julklappar. De tar självklart efter och kommer springande och skvallrar. Ber oss ringa tomten och säga att lillebrorsan ska minsann inte ha någon julklapp. 

Jag smygäter knäck ute på altan likt andra tar sig en sup eller cig.

Vi har det finfint. Jag hoppas att du också har det bra.

Önskar dig en lugn jul fylld av glädje.
GOD JUL! 

Jag återkommer på bloggen när vi är hemma igen.

1 kommentar:

  1. Jag skrattar här rakt ut framför skärmen över hur du smyger undan och äter knäck i smyg och barnen kommer, undrar vad du har i munnen och du kan knappt svara för du har munnen full men säger ändå:"Ingenting". :) Ja, som det har hotats runt dessa julklappar osv. Ha nu en helt underbar jul och sköt om dig! Kramar!

    SvaraRadera