torsdag 22 november 2012

Livet går i 120

Nu var det länge sedan, igen. Den senaste tiden har det varit väldigt mycket. Inte på ett negativt sätt egentligen utan jag har bara haft väldigt mycket för mig. På jobbet har det känts lite smått kaotiskt men det är nog mest det här med att det drar ihop sig till betygsättning...

Min dag har varit lite upp och ner. Började med att jag lämnade Alvin i tid på skolan. Hurra för det! Sedan har jag gjort lite allt möjligt så som druckit kaffe på Maxi och köpt fyra mössor av en annan säljare (av me&i då :)) som också bor här i stan. Det visade sig även igår att jag köpt ännu en mössa på  forumet...Mössor är visst för mig vad handväskor är för andra :). Det är mer så att det är ju roligt att handla. Ja, det ÄE ju det.

Sedan så åkte jag till sjukgymnasten. Men där skulle jag minsann inte ha varit klockan 10.00 utan 08.00. Man tackar! Min man som lagt undan lappen.

Bah! Ja ja... I alla fall..Tog jag en sv\'ng p] stan. Det g[ inte att skriva...{terkommer...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar