söndag 4 november 2012

Sköna söndag

Jag gillar ju inte söndagar alls egentligen så rubriken är ju lite tjollrig.

Här regnar det och är så där grått som bara november kan vara. Har gjort ett tappert försök att rätta lite bokrecensioner men hittade bara tre, ha ha. Efter att letat i ett ton av annan bråte på skrivbordet hittade jag en rejäl bunt...ah...man blir lättad samtidigt som det börjar klia än mer i kroppen. FY satan vad tråkigt det är att rätta. Bah!

Nu har jag duschat och ska ta en liten paus innan jag tar itu med resterande bunt.

Har ett virrvarr av tankar i huvudet och känner att jag skulle behöva lite semester. Som vanligt önskar jag mig ett par dagar av total ensamhet. Bara ligga på soffan och läsa, dricka kaffe och kanske skriva lite.

MEN i morgon är det en helt jävla vanlig måndag som pappa brukar säga. Och det är bara att samla ihop sitt trötta och sorgsna jag och ta itu med ännu en dag.

Vi går mot advent och det känns ändå lite mysigt. Jag gillar inte julen något vidare men ser fram emot ledighet i alla fall.

Önskar er en fortsatt bra dag i novemberrusket.

1 kommentar:

  1. Jag har redan hängt upp min adventsstjärna! =) Hoppas du lyckas reda ut tankarna lite grand! Bamsekram

    SvaraRadera