torsdag 1 november 2012

Åker norröver

Idag åker jag, min man och min mamma norröver. I morgon är det begravning av den fantastiska kvinna jag skrivit om tidigare. Det känns tungt men jag tror att det kommer att bli en fin begravning som kommer att spegla den underbara person hon var. Tror också det kommer att kännas som en stor lättnad när begravningen är över eftersom jag gruvar mig något väldigt. Har aldrig tidigare varit med om att begrava en ung människa, en vän-en mamma till två små barn. Hoppas av hela mitt hjärta att jag aldrig behöver få uppleva det igen.

Annars känner jag att kroppen säger ifrån lite. Att tempot jag hållit under hösten kanske varit lite för högt för mig. Värken i axlar och nacke är inte att leka med. Å andra sidan är jag en otränad person...lite kombination det där. Ja, var värken kommer av menar jag.

Pappa ska bo hos oss med pojkarna. Igår var Alvin på sitt första disco tillsammans med tre utav hans bästa vänner. De var utklädda och exalterade. Disco på leklandet, helt perfekt.

Önskar dig en härlig höstdag.

2 kommentarer:

  1. Åh, så tungt. Jag hoppas verkligen du klarar dig genom dagen och skickar dig en extra varm styrkekram. Många kramar!

    SvaraRadera
  2. Hoppas det går bra. det är viktigt att säga hejdå även om det känns fruktansvärt. Bamsekram

    SvaraRadera