onsdag 20 juni 2012

Sommarlov

Sommarlov! Äntligen semester!

Det firades igår med att jag gick ut och åt middag med mitt nya arbetslag. Med dem jag ska jobba med i höst alltså. Kvällen innan åt jag middag med mitt första arbetslag eftersom vi firade Per som fyllt femtio för ett par månader sedan. Jag var på samma underbara restaurang båda kvällarna så nu är jag känd där :). Har blivit en himla massa lyxätande på just den restaurangen den senaste månaden. Innan vi gick ut på restaurang var vi hemma hos Caroline. Satt på hennes altan och drack champagne och åt jordgubbar. Vilken lyx! Solen sken och det kändes i kropp och själ att det var semester.



Idag ska vi åka till en jättestor lekpar i Rättvik. Lekparken ligger nere vid Siljan. Vi åker med Pernilla och barnen. Efter barnen lekt blir det fika på Kondis. Och mitt nya motionsrika och sockerfattiga liv börjar väl i morgon. Som vanligt alltså.

Önskar er en fin dag.

1 kommentar: