söndag 3 juni 2012

Vadslagning

God morgon!

Det är något konstigt med sidan här. Rubriken är täckt med någon reklam för något eller vad det nu är så jag ser inte vad jag skriver på rubriken. Jag hoppas det står "vadslagning" :).

Min syster och jag har nämligen ett vad, eller en tävling är det väl på gång. Vi har båda lagt ut lite. Ingen av oss är överviktig på något vis men det handlar ju om att trivas med sin vikt, sin kropp. Och jag som alltid varit smal har svårt att känna mig bekväm med lite gungande hull mitt på och kärlekshandtag. Huganä. Så då mätte vi midjan igår och sa att den som går ner flest centimeter till den första juli vinner och får en present av den andre. Kanske kommer vår kusin att haka på också. Hon mätte också midjan här igår.

Tjejfesten igår blev jättetrevlig. Maten var helt suverän-italiensk buffé. Jag hade gjort en kändis-skvaller-tipspromenad och den blev lyckad. Drack två glas vin och en drink men det skulle jag inte ha gjort...halsbränna igår kväll och idag med.

Här är det iskallt och regnigt, som vanligt. Det är visst Barnens dag nere i stan med halva priset på karusellerna, marknad och något mer kanske. Känns inte jättelockande att ge sig ut i kylan men vi får se.

Önskar en en bra dag.


2 kommentarer:

  1. Bra idé! Man känner ju sig mer pepp tillsammans med andra. Kramar!

    SvaraRadera
  2. Hur många cm bev det?/magdalena

    SvaraRadera