söndag 10 juni 2012

Sommarlovet är närar

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Tiden springer iväg och det är mycket att pyssla med.



Betygen är satta men jag har en del att rätta fortfarande. Till sjuorna, som inte ska ha betyg. På torsdag är det skolavslutning och det känns helt underbart! Jag har dock stora problem med klädsel...Till en klänning behöver jag en vit bh och ett par sådana där supertrosor som slimmar en...till niornas middag i morgon, ja vad ska jag ha då? Måste nog dra ner på stan i morgon på min lediga dag och shoppa. Så skoj! :)

I går var jag och mannen på date. Trerätters på en fin restaurang i stan. Underbart!

Det går inte bra i bantningstävlingen. Ramlade i trappen i fredags och fick ett rejält blåmärke över hela skinkan...samt en skrapad armbåge. Det gör ont när jag springer så jag kan inte röra på mig alltför bra. Dessutom älskar jag socker! :). Mina konkurrenter har lika dålig karaktär som jag så det slutar väl med att alla lägger ut.

Har inte så mycket att förtälja.

Önskar er en fin dag.

2 kommentarer:

  1. Roligt att se dig här igen! :) Tråkigt att du ramlade, men du ska se att motivationen kommer när den kommer. :) Kramar och hoppas du hittar något fint i morgon!

    SvaraRadera