torsdag 13 september 2012

Ett besök på SPA

Åh, så härligt att gå på SPA! Och oj så underbart om jag kunde göra det varenda lediga torsdag framöver :) Hade jag tjänat 40.000 kronor i månaden hade jag gått på SPA vareviga torsdag. Då hade jag nog klätt mig som Mickan i Solsidan också, det ni. Satan att det ska vara så jävulskt ointressant med döda ting. Ja, annars hade jag kunnat satsa på en bransch där man får hamburgare på avdelningsmötena  istället för ett äpple.



SPA-du ljuvliga företeelse! Jag gick till http://www.annelishudmakeup.se/behandlingar.html här i stan och för alla er som bor här eller i närheten kan jag verkligen rekommendera henne! Självklart satt SPAt ihop med en liten butik som sålde kläder och jag kände genast att det här kan bli dyrt. De hade så fina smycken. Ännu en designer som satsar på att sälja hästar (i smyckesform) till oss dalkullor. Och alla andra som gillar Dalarna. Oh så nära jag var att handla men jag sa att jag skulle fundera på saken tills nästa torsdag. Ja, för jag bokade en tid till nästa torsdag igen! Nästa torsdag ska jag köra ett "ögonpaket" vilket innebär bryn och fransfärgning samt brynplock. Ingen skön behandling som så men snygg ska jag bli. Idag gjorde jag stora ansiktsbehandlingen eller vad den hette. En timme i paradiset. Och jag hade en kupong så det blev 247 kronor minsann! Som hittat. Det var ansiktsmassage och nack och axel massage samt rengöring på djupet. Jag doftade som en hel rosenbuske och var fet som fan i håret när jag gick därifrån men oh så bra det var. Torsdag om två veckor är det dags för klippning och färgning! Hos bästa Camilla. Ni ser ju själva-jag lever ju ett liv i lyx!!



I kväll ska jag sälja me and i och jag ska förbereda mig för det nu. Måste även piffa till mig lite för jag går här och är en osminkad nyponros, ha ha. Fy så gammal jag är utan smink. Eller fy så gammal jag ser ut.

one geisha tunic

SÅ här fina kläder kan man köpa av oss!

Är lite trött efter denna timme i paradiset. Lite av en urladdning och nu måste jag minsann tagga igång inför kvällen!

Önskar er en fortsatt fin dag i solen.


1 kommentar:

  1. Det är bland det ljuvligaste man kan göra att gå på spa, tyvärr blir det allt för sällan för min del, måste skärpa mig.

    SvaraRadera