lördag 8 september 2012

Min lördag

God kväll alla fina!

Det är sent i mitt trötta huvud nu med tanke på att jag varit vaken sedan fem. Inte på grund av morgonpigga barn, nej oh nej! Utan mer att barn brer ut sig överallt i vår säng.

Jag hoppas du har haft en fin dag. Vill be att få tacka för fina ord om bloggen på Facebook.

Har precis lagt ut ett halvt ton med kläder på Tradera och ändå orkade jag inte riktigt lägga ut allt. Gör klart det i morgon.

Jag och min syster hittade ganska mycket trattisar. Det är verkligen avkopplande att plocka svamp. Får jag andas skogsluft utan att behöva slå upp ett tält och bajsa i skogen är jag nöjd :).

Det har varit en bra dag även om dagen har varit vanlig eller hur man ska säga.  Ja, ingen glamour alls men ändå mycket trevlig i all sin enkelhet. Jag kände min liiiiite som en cool statbrutta när jag snärtade iväg i mina fiiiiina skor från Scorett, klädd i utsvängda jeans, fin scarf och me and i tunika. Skinnjacka på det. Men den är från Vero Moda men köpt på Tradera och lite trasig.


Har tänkt mycket på vackra temuggar idag utav någon anledning. Kanske på grund av att de är just vackra, temuggarna? Jag är ju ingen temänniska alls utan ääääääälskar ju kaffe.

Har fortfarande en dröm om färgglada temuggar och omaka vinda stolar i olika kulörter men då är jag ju gift med en man som gillar lite mer...ek? Å andra sidan kan jag tjata mig till det mesta ;) Nu känns det ju i och för sig noll prio att byta ut något som är helt och fräscht för att gå på loppis och köpa vinda stolar. ÄH! Ni förstår vad jag är ute efter. En annan stil. En annan gång!

Å så skönt det ska bli att sova nu! Hoppas på att vakna utsövd i morgon vid åttatiden. Den absolut perfekta tiden att vakna. Jag har lärt mig att det är så. Åtta är tiden att slå upp sina mörkblå :).

God natt med er!


Jag vill inte bo så här alls men det skulle nog vara så här jag levt om jag inte träffat en man som visste bättre än att låta mig ha det så här! Gitarren är ju inte riktigt jag men röran, oh ja!



Men jag kan väl i alla fall göra om lite i smyg och köpa en sådan där vev! Vad är det för grej? Inte ska man väl ha så där moderna böcker bredvid veven heller! Men en sådan där liten brödkorg som någon stått och bankat i asfalten för att få sliten look på, en sådan ska jag ha.

4 kommentarer:

  1. Börja smått... Sen öka brutalt! Det är så jag brukar göra när det är dags för förändring här hemma hihi ;-)

    Kram, Me&I-Camilla

    SvaraRadera
  2. Själv dricker jag kaffe ur en tékopp. För jag tycker också de kopparna är finare.

    SvaraRadera