söndag 9 september 2012

Oh du sköna söndag!

Hoppas att du har det fint var du än befinner dig. Jag har haft en sådan där vanlig bra dag, igen! Helt vanlig var den ju inte för min fina vän Emma med familj kom på besök och vi ses ju inte varje dag även om vi ses ganska ofta. Ibland träffas vi med jobbet också, åtminstone tidigare. Nu jobbar Emma på gymnasiet och då ses vi ju i och för mer sällan med jobbet. Eller aldrig förresten.

I alla fall så har jag och Emma hängt ihop sedan första ring och vi har alltid massor att prata om. Ibland måste jag ringa upp Emma när hon är på väg hem alternativt precis kommit hem och berätta allt det där jag inte hann säga :). Nu i oktober ska Emma ordna det ulitmata me and i partyt med brunch :). Kommer att bli helt fantastiskt skoj! Alla är mätta i magen, glada och trevliga och shoppar sedan loss.

I övrigt följer jag med spänning mina auktioner på Tradera och hoppas på att bli rik. En liten slant ger det i alla fall.

Andra frågor jag ställer mig är "hur många tvättar i veckan måste man egentligen tvätta för att tvättkorgen ska hållas halvfull?"

Önskar er en fortsatt fin dag.






2 kommentarer:

  1. Härligt med vänner :)
    Ja, visst är det konstigt med tvättkorgen? Vår är proppfull igen! Men det är morgondagens jobb, orkar inte idag. Har inte så bra dag ;(
    Ha en fortsatt bra söndag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Låter som en finfin söndag! =) Kram

    SvaraRadera