fredag 21 september 2012

Fredagsmys

Oh my God! Att veckan ska avslutas som en enda stor stresskarusell. Sitter här med spända käkar och försöker slappna av. Jag har inga raster på fredagar och det KÄNNS. Jag är tyvärr ingen stresstålig människa men jag kämpar på. Helgen består av ett enda stort kalasande för vår blivande treåring och med handen på hjärtat...jag orkar inte riktigt med det. Men återigen så är det bara att bita ihop :). Valter är hur exalterad som helst över att han ska ha kalas. KALAS, hörde ni det! Men han har redan fyllt tje år så att ni vet det. Och nej, jag stavade inte fel. Det är Valter som inte kan säga tre. Eller R då.





Ha ha, gillar bilden!

Usch, har levt på kaffe och socker idag! Så onödigt! Men det började med att jag minsann tyckte att tacofisken inte var så tokigt. Tills jag fick ett ben i halsen...

Jag och storkillen ska på stan och köpa presenter till lillkillen. Och styra upp kalaset så där i största allmänhet. Sedan ska jag packa Traderapaket. Måste även mejla och be varenda stackars Traderakund om ursäkt för att jag inte varit lika snabb som blixten med att leverera paket...

Nä ni, jag är lite sliten. MEN jag har fina plockade färgade ögonbryn och ingen mustasch :). Det ni med smör på!

Önskar er alla en fin fredagskväll.
Ta hand om dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar