onsdag 31 oktober 2012

Bus och godis

Varför antingen eller liksom?

Här är det bus i väntan på godiset som gäller. I kväll ska Alvin på sitt första disco tillsammans med två av hans bästisar. Och resten av stans ungar. Huganä vilken ljudnivå det kommer att vara och jag kan inte ens trösta mig med lite socker. Näääää! För jag har skärpt mig. Och oh yes, ni har hört det tidigare.



Min gulliga frissa C kom förbi och klippte min lugg och klippte ur ett par hekto hår uppe på huvudet. Jag har en enorm kalufs. Men nu ser jag ut som folk igen.

Vi är lediga idag. Fick en extra dag ledigt eftersom vi jobbat så mycket åt varandra nu när vi inte har råd med vikarier.

I övrigt är det lite snö här och någon minusgrad.
Återkommer när jag har något mer intressant att berätta ;)
Önskar dig en fin eftermiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar