torsdag 18 oktober 2012

Vardagsuppdatering

Nu har mina senaste inlägg mest handlat om sorg. Här kommer ett inlägg om vad som pågår i mitt liv mellan 05.45-21.30. Vad som finns på schemat liksom. Inte vad som finns i hjärtat eller i mina tankar.

Jobbet: Jag har vabbat tre dagar den här veckan och idag är jag ledig. I morgon fredag blir min enda jobbdag. Känns faktiskt helt okej med tanke på att jag inte vabbat alls den här terminen.

Me&i: Går superbra och jag är så innerligt tacksam att jag får chansen att sälja. Kläderna gör mig glad och det är roligt med nya kontakter. Jag är så tacksam för allt vad det för med sig. Får kanske ägna ett eget inlägg till det senare ;).

Träningen: Jag tränar inte. Men ska börja...

Saker att se fram emot: Det finns så mycket! Jag har blivit bättre och bättre på att uppskatta de små sakerna i livet. Jag njuter av att tända ljus om kvällarna. Tyvärr kommer Valter då kutandes och han ser det som ett kall att blåsa ut alla ljusen. Jag ser fram emot alla me&i-träffar och jag ser fram emot känslan när jag når mitt mål, säljmässigt. Ser fram emot att sträcka ut tungan när den första snön faller. Låter väl sjukt men ni vet väl vad jag menar? Man blundar och får stora snöflingor i ögonfransarna och sedan fångar man ett par flingor på tungan.

Har också en rolig minisemester att se fram emot! Igår bestämde vi datum för vår stockholmsresa tillsammans med min tyska familj. Det blir i mitten av mars och det ska bli helt underbart att ses igen. Härligt också att få visa dem vår vackra huvudstad. Vi ska bo på hotell i tre nätter, nice. Nu gäller det att sälja utav bara den!

Och vet ni mer vad jag har att se fram emot? En spa-behandling idag klockan 11.00. Tjolahopp!

Önskar er en fin dag.



1 kommentar:

  1. Låter som att du har en hel del att se fram emot. Förutom fredagsjobbet då =) Kram

    SvaraRadera