måndag 22 oktober 2012

Ny dag-ny bloggdesign-Tack Maria

God morgon på er!

Min vän Maria som är en utomordentlig bloggerska och bloggdesign-makerska har fixat en ny bloggdesign till mig. Tack snälla fina du! Jag är mer än nöjd. Du har fångat mig. Imponerad, som vanligt ;)

Här hittar ni Maria om ni vill läsa hennes underbara blogg eller om även du vill ha en fin bloggdesign. http://justanotherordinarystupidmommyblog.blogspot.se/

Idag ni ska jag på konsert med år nio. De påstår (mina kära elever alltså) att vi ska lyssna "på en gubbe som spelar saxofon i nästan en timme". Nä men hoppsan då. Jag hade ett litet bryt här hemma igår över detta. Gillar verkligen inte blåsinstrument. Tänk om min kära faster kunde ryckt in och tagit med sig gullungarna i stället :). Hon älskar blåsinstrument.

Annars har jag med mig en rulltårta till jobbet idag. Och livet känns ganska muntert ändå trots att jag igår kväll grät över diverse orättvisor i världen. Det är väl det som är tjusningen med att vara en känlomänniska. Eller förbannelsen beroende på hur man ser det då :).

Önskar er en fin dag. Ta vara på den.

2 kommentarer:

  1. Glad att du gillade den och tack för fina ord! Kram kram!:)

    SvaraRadera
  2. Hmm...men jazz kan ju vara finstämt piano också. Nåja, hoppas du överlevde :-D

    SvaraRadera