söndag 13 maj 2012

Bloody Sunday

Barnen har fått en till kusin, en liten pojke. Skoj! Och kalaset vi var iväg på var också trevligt.



Men annars är detta ingen bra dag. Näh, tyvärr. Jag tror jag skrev i förra inlägget att jag misstänkte att jag gott upp i vikt. Så gjorde jag misstaget att ställa mig på vågen. 70.4. Vad hände? Jag är lång, 178.5 cm och jag antar att 70 kg till det är helt okej men jag är tunn i mig själv och ska inte väga så mycket. Nu sitter sladdret där kring magen och nej, inte är det snyggt. Så jag har gråtit en skvätt över det hur patetiskt det än må låta.

Men det är något mer. En obehagskänsla som kliar i skinnet. Det har varit svårt att andas hela dagen och jag har fått sätta mig ner och försökt att lugna ner mig.

Från och med i morgon är det no sugar som gäller. Och träning varje dag. Ska inte väga mig igen förrän den 14:e juni då det är skolavslutning. Då ska vågen visa 66.5, max.

Då så, disk och tvätt väntar.

Ha en fin kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar