onsdag 16 maj 2012

cirkusdags

Vi ska på cirkus i kväll, hela familjen. Gissa om pojkarna är exalterade? Alvin har varit på cirkus tidigare med mormor. Valter har aldrig varit på cirkus förut och jag vet inte om han vet vad en cirkus är för något. Själv har jag nog inte varit på cirkus sedan jag var en sex år tror jag.

Det är iskallt ute, som vanligt så det blir väl till att klä sig i vinterjacka. Läser på andra bloggar om sommarväder. Det har vi inte haft den här våren.

Det finns en underbar film om en circus som heter "Water for elephants". Renee Whiterspoon (heter hon så?!) spelar mot någon snygging jag inte vet namnet på. En härlig film med underbara miljöer, vacker. Lite obehaglig sådär men superbra. Se den!



Snyggingen heter visst Robert Pattinson. Nu ska jag slänga i mig lite mat innan det bär iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar