måndag 7 maj 2012

God morgon världen!

Blir så jätteglad när jag öppnar bloggen och fått tre kommentarer. Att Ida och Carro som inte bloggar själv kommenterat-tack!

Det är lite ensamt här på bloggen. Jag var van med en stor läsarskara samt många kommentarer på Amelia. Här är det snålt med båda delarna. Har funderat på att sluta blogga eller eventuellt återgå till att "den dansande mamman" på Amelia men mina gamla bloggsystrar har ju lämnat, de flesta av dem så jag vet inte.

Har en känsla av att jag kommer att komma försent idag. Smart drag att börja dagen vid datorn. Bara jag kommer i tid till första lektionen 08.30 så är jag nöjd. Ja, egentligen har jag ju arbetstid från 08.00.

Solen tittar fram och jag hoppas på en vacker dag.


Önskar er en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får en fin dag! Visst är det lite ensamt i bloggandet ibland, men det är oftast roligt!:) kram

    SvaraRadera
  2. Wow, vilken otrolig regnbåge! Huvudsaken är att du känner att du är på rätt ställe och bloggar. Jag är bara glad åt att slippa all påtvingad reklam och kändisbloggarna :-)

    SvaraRadera