tisdag 8 maj 2012

Dagens bravader

Här sitter jag vid datorn och myser. Förtränger diverse disk och en överfull tvättkorg. Eller äh, jag har ju faktiskt kört igång en tvätt.

Idag var det livat på jobbet. Inte så positivt men det blir nog en lugn dag i morgon :). Jag förvånas över hur mycket vi faktiskt hinner med på en dag. Jag tänkte på det idag på jobbet; hur mycket kan man klämma in på en arbetsdag? Vilken oändlig viktig funktion/roll jag och mina fina arbetskamrater har i våra elevers liv. I deras vardag. Och som jag ger och ger. Ibland undrar jag hur det är möjligt, att man orkar.

Drog på stan idag :). Igen, I know! Nu ni har jag köpt en blus till kjolen som minsann ska träffa. Träffade på min kompis S på stan och hon tipsade mig om att jag kunde ju stoppa in blusen i kjolen. Det blir nog bra! Ska prova.


Jag får bara en bild på blusen bakifrån, great...

Känner mig lite urlakad. Har dock ett halvt ton chokladbollar i kylen som kan muntra upp mig ;).

Måste sluta eftersom sonen vill ha datorn och jag har ändå en hel del att pyssla med.

Kram på er och ha en fin kväll.

1 kommentar:

  1. Jag är övertygad om att du har ett jätteviktigt arbete som lärare. Ha nu en mysig kväll! Kramar, Maria.

    SvaraRadera