torsdag 3 maj 2012

Lite mera lättsamt

Inte för att jag egentligen är så där jätteglad idag heller men jag har skrattat en massa i alla fall. Så så illa är det nog inte ;).

Natten var hemsk med en liten kille som inte kunde sova och som steg upp ideligen. Trött idag. Min sista lektion blev inställd och jag har inga fler lektioner idag. Men arbetstid till halv fem. Och inte får jag blogga på arbetstid heller. Nu ska ni veta att jag skriver mycket snabbt och det här inlägget kommer att ta mig ca 5 minuter att skriva. Det är väl förlåtligt va?

Nästa fredag ska vi ut på After Work med jobbet och vi har skrattat hela dagen åt diverse ursäkter för att inte följa med. Det verkar bli vi tjejer som går ut. Men vi ser visst lite "billiga" ut :) så det kan ju bli hur spännande som helst.


Mycket glädje blir det faktiskt här på jobbet. Många skratt.

Näh, nu ska jag gå och köpa mig en glass och njuta av lite sol.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar