söndag 20 maj 2012

Rastlös och uttråkad

Jag skäms ju bara jag läser rubriken. Inte får man vara uttråkad när man har så mycket att glädjas över. Men idag kryper det nå vanvettigt i kroppen, det händer ingenting. Jag måste ju dock kunna se till att underhålla mig själv.



Skulle ju alltid kunna rätta. Hur hade jag tänkt att bli klar med allt inför betygsättningen den här gången? Att jag aldrig lär mig. Fortsätter att skjuta upp allt som tar emot trots att jag lovat mig själv (och min terapeut jag gick till tidigare) att ta tag i saker på en gång. Detta gäller väl mest mitt jobb. Enbart tror jag.

Men jag är nog en sådan där luststyrd människa. Vill bara göra sådant som är roligt. Men jag diskar ju och tvättar och så med. Jajamän! Tycker i och för sig inte det är så vidare värst tråkigt.


Är väl inte alltför trevlig dessa dagar :). Ja, en dag som denna när det kryper i kroppen alltså.

Läser Carolas blogg och låter mig hänföras av Zoe. Hon är så otroligt vacker!



Vilket charmtroll!

Har bestämt önskat mig pizza till middag och maken gick med på det. Sikken tur! Det går inget vidare för mig att hålla mig från sockret men i morgon börjar jag om. Sätter stopp! Det gäller ju bara att bestämma sig. Det är väl klart att jag kan hålla mig från socker. Det gäller bara att ta sig igenom de första fyra, fem dagarna :).

Nu ska jag ta mig i kragen och kanske dammsuga eller ta reda på lite tvätt. Jag pallar inte med rättning. Känns övermäktigt.

Önskar er en fin kväll!

2 kommentarer:

  1. Nu ska jag också läsa Carola och inspireras!
    Kram på dig och hoppas söndagskvällen erbjuder nåt kul som en rolig film eller något!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att din söndag blev bättre:)
    Jag läser också Carolas blogg ibland, Zoe är så söt!

    Idag skiner ju solen! Kul!
    Annars har jag en bättre dag idag o det är så skönt....

    Ha en fortsatt bra måndag!

    Kramen

    SvaraRadera