lördag 12 maj 2012

Kvällsrapport

Jag försvann ett tag. Har haft fullt upp de senaste dagarna även om dagarna har varit ungefär som vanligt skulle jag vilja säga. Igår kväll var jag på after work vilket är allt annat än vanligt för mig. Men oh så trevligt det var! Jag var där med mitt fina arbetslag, eller delar av det. Alla kunde inte komma med. Jag åt så jag höll på att spricka och idag har jag fortsatt i samma stil. Mår nästan illa.

Alvin började spela fotboll idag. Han var fokuserad den första halvtimmen sedan sprang han runt i sig egen värld. Sån är han :). Jag blev rätt irriterad om jag ska vara ärlig. Var tvungen att älga ut på plan ett par gånger och säga åt honom att skärpa sig. Det var iskallt, fem grader och duggregn. Jag hade vinterjackan men frös ändå.

I morgon blir det kalas och idag har jag köpt den mest ljuvliga tröja till födelsedagsbarnet. I min favvobutik med märken som Katvig, Mini Rondini, Småfolk, Molo med flera.

Jag har väldigt lite att berätta känner jag. Är trött och ska ta och gå och lägga mig snart.

Ha en fin kväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar