onsdag 9 maj 2012

Morgonstund har guld i mund

God morgon på er!

Här sitter jag i min ensamhet och klockan är 05.42 och jag har nog redan varit vaken i över en timme. Passar på att njuta av ensamheten.

Idag ska Alvin på besök till den skola han ska börja i till hösten. Han börjar i förskolleklass. Jag är ledig torsdag förmiddag nu när jag endast jobbar 65% så det funkar ju perfekt med att skjutsa dit honom. Får se om han vill att jag stannar kvar eller om jag får åka.

Igår hade jag visning, sålde me and i alltså. Nu har plaggen börjat ta slut i vissa storlekar och det var många som inte kunde köpa det de ville ha vilket gjorde att jag sålde ganska dåligt, trist. Jag har en visning nästa vecka men sedan får jag nog ge mig och satsa allt på att boka in träffar för hösten i stället.

funky pants

De här byxorna har jag på mig på visning-

blouse with dragonfly

Tillsammans med den toppen.

Det är verkligen kul att sälja och jag är så glad att jag började. Ger mig massor av energi.

Barnen (eleverna) pratar om att det är 25 skoldagar kvar. Jag som är ledig måndagar har väl bara 20 då ;). Sedan har vi ju dessa dagar utan barn också men jag förstår inte att det kan kallas jobb ens. Vi jobbar verkligen men oh så lätt det är att jobba utan barn. Men inte lika skoj alla gånger. Nu har jag ju i och för sig väldigt skoj med mina arbetskamrater. I morgon ska vi på after work.



Det är så härligt att hela sommaren är framför oss. Att vi liksom inte är mitt i redan och känner oss stressade över att den ska ta slut. För så brukar jag känna. Det är den bästa tiden på året. I alla fall för mig/oss.

Nu ska jag äta frukost. Önskar er en fin dag.

1 kommentar:

  1. Byxorna är lovely :) Ha en härlig dag vännen kram Diana

    SvaraRadera