fredag 20 april 2012

Äntligen fredag

Hej lilla läsarskara!

Äntligen fredag. Svärföräldrarna har varit här och då bloggas det inte. De skulle tycka det var onödigt. Utgår jag ifrån.

Här är det iskallt och det har varit snöblandat regn hela eftermiddagen. Har inga särskilda planer inför helgen vilket gör mig lätt nervös och grinig. Det måste ju hända något. Hela tiden.

I kväll är det ju som bekant Let´s dance vilket jag ser fram emot. Älskar dans och vackra gläder. Jag har inte mycket att berätta, tyvärr. Får klura ut något viktigt att ta upp i ett inlägg lite senare i  kväll kanske...

Surfar runt mycket efter sommarklänningar just nu. Många klänningar är korta. Sådär lagom korta på kvinnor som är sådär lagom långa. Jag är 178.5 vilket gör att de klädsamt korta klänningarna blir porriga nattlinnen på mig. Terrible. Vilket världsproblem :)

Kram kram i slasktristessen.

Lite fredagsfeeling tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar