måndag 23 april 2012

Ensamma bloggen

Hej igen!

Idag får jag ingenting gjort. Jag har ju som bekant en bunt engelskaprov att rätta. Blir ingenting med det verkar det som. Måste skärpa mig!

Det jag ville säga är att jag känner mig såååå ensam på den här bloggen. Jag bloggade tidigare på Amelia och där fanns det en oerhörd gemenskap. Vi var som en stor syskonskara. Vi träffades även i Sundsvall och jag har träffat flera andra från Ameliabloggen också. Varje inlägg jag skrev fick omkring 10 kommentarer. Jättetrevligt. Mina inlägg här får sällan någon kommentar, en eller två i bästa fall. Jag pratar med mig själv och jag tycker inte att det är särskilt trevlig.

Jag funderar därför på att gå tillbaka till Amelia-bloggen men jag har hört att det varit så mycket krångel med den bloggen på sistone.

Vi får se. Nu ska jag baka rabarberpaj.



Ska höra mig för om några av mina gamla bloggsystrar fortfarande finns kvar på Ameliabloggen.

So long!

1 kommentar:

  1. Klart som vad att det var mycket bättre med gemenskapen på ameliabloggen :) Men det blev liksom lite för mycket nytt där, tyckte jag!
    trivs rätt så bra här på blogspot, har ju försökt mej på wordpress, men där var det mera ensamt....Bloggen.fi var helt ok också, men en massa strul..
    Ha en fin dag!
    Kramar

    SvaraRadera