måndag 30 april 2012

Sommarfavoriter från H&M

Egentligen gillar jag inte H&M eftersom jag tycker att det lilla jag köpt genom åren varit taskig kvalité. När jag säger det håller ingen med mig. Alla gillar H&M. Så nu ska jag ge kedjan en chans :).

Här kommer tre favvosar, egentligen hade jag många fler att visa er men överföringen av bilder krånglar.



Om jag inte vore så lång skulle jag gå omkring i dessa!


Annars köper jag mycket kläder på Gina Tricot och Only. Ibland något lite mer fancy men då oftast på Tradera :). Och så gillar jag självklart kläderna jag säljer från me and i.

Ha en fin kväll!



1 kommentar:

  1. Tycker också att HM lovar mer än vad det ger på bilderna. Den blå i mitten var jättefin, så du får säga om den var det i verkligheten också. Ha en fortsatt fin dag! Kramar, Maria.

    SvaraRadera