måndag 30 april 2012

Mina drömmar

Man kan ju sätta upp mål i livet. Försöka nå fram till saker inom räckhåll som man vet att man kan klara av. Jag försöker sätta upp mål i tillvaron men jag har alltid  varit lite av en drömmare. Mycket av en drömmare. Jag har haft en livlig fantasi sedan barndomen. Jag lärde mig läsa och skriva tidigt och det bästa jag visste på lågstadiet var att fantisera ihop berättelser. Önskar att dessa berättelser fanns sparade men tyvärr, tyvärr.

Jag är fortfarande "bra på att fly" in i drömmarnas värld. Vissa lyssnar på radio andra fantiserar ihop diverse, ha ha ha. Behöver ju inte direkt dela med mig av det jag fantiserat ihop eftersom det är andra människor inblandade, människor som står mig nära och som jag vill väl. Det kan till exempel handla om att jag på fullaste allvar tror att den tjejen skulle passa ihop med den mannen och så viiiiips så tror jag stenhårt på det. Ha ha ha.

Men jag kan dela med mig av en dröm jag har där BARA JAG är involverad och som är hur knäpp som helst, I guess. I alla fall; jag skulle så förbannat gärna vilja vara med i Let´s dance!

Jag ser mig själv i diverse vackra klänningar och hur jag får lära mig att dansa. Jag som älskar att dansa! That´s it. Och det kommer aldrig att hända.

Helst skulle jag ju vilja dansa med den här mannen! Så bra som han är kan ju han vara med som dansare nästa år. Problemet med oss två som danspar är att han ser lite kort ut. Och jag är jättelång! Not good. Men ändå. Anton...Mmmmm!


2 kommentarer:

  1. En bekant till mig är Tony Irvings f.d. danspartner, och de + ett gäng andra dansare har öppnat Tony Irving Dance Academy. Där kan man lära sig tiodans. Prova! Tony åker runt och är gästlärare på alla akademier. www.tida.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet, finns här i stan! Men det känns som att jag borde gå med någon. Ingen som vill gå.

      Radera