torsdag 26 april 2012

Helg i sikte-vabb idag

God morgon på er!

Gick in här första gången vid tjugo över sju i morse och då såg jag att sex stycken redan kikat in :). En kompis skrev på Fejjan igår att hon brukade ta en paus på jobbet ibland och läsa min blogg. Kändes skoj, jag är en liten rast i slitet liksom ;).

Idag vabbar jag, igen. Egentligen skulle min mamma varit hemma med yngsta sonen idag på hennes lediga dag men hon kände sig själv krasslig så jag fick vabba i stället. Valter har hög feber och är rejält förkyld. Har äldsta hemma idag också eftersom jag inte vill ta ut Valter i vagnen när han har så hög feber.

Ett kort på godingarna från i somras. Så här fint leker de inte alltid. Det är ju tre och ett halvt år mellan dem och det är inte alltid de vill samma sak i leken. Och inte ska ni tro att man som storebror kan bestämma över den här killen heller...

Här ser har ju väldigt snäll ut och visst är han snäll men ack så envis. Korten är från förra sommaren.

Jag är bjuden på "Multicultural evening" av min fina arbetskamrat men jag tror att jag måste vara hemma med sjuklingen. Mannen är väldigt stressad nu på grund av sitt jobb så jag får stötta upp honom lite mer och ta hand om mer hemma igen. Nu har jag varit lite uppe i me and i-försäljningen ett tag och han sitter hela tiden och jobbar sent efter att barnen gått och lagt sig.

På måndag kommer kompisar hem på grillning hos oss, på Valborg alltså. Hoppas att Valter är frisk då så vi slipper ställa in.

Idag fick barnen glass till frukost. Damn I´m good!

:)

Kram och ha en fin dag på jobbet eller hemma. Eller på semestern, vad vet jag? :)



1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder. Glassfrukost. Ja vad göra. =D

    Multicultural evening... lät spännande. =D

    SvaraRadera