söndag 29 april 2012

Intensiv dag

Jag har inte ett uns av energi kvar. Sitter här stirrandes in i skärmen. Synd att jag sminkade mig. Önskar att jag inte hade gjort det för då hade jag sluppit tvätta ansiktet.

Efter att ha bränt mig i ansiktet bestämde jag mig att försöka anta en annan nyans tills kvällens middag hos syster. Jag tog på mig solpudret jag fått med tidningen Solo och viiiips jag blev en blond indian!

Jag har inte känt mig pigg idag. Lite oro under ytan. Något jag inte riktigt kan sätta fingret på. Ändå har jag gjort en massa. Varit igång hela tiden.

Jag drog till och med ner på stan en sväng och fyndade en mjuk, fin, mariblå kavaj på H&M. Och en underbar kjol. Två plagg för 150 kronor. Valter var med mig ner och det var en mardröm men ändå värt det :).

Näj, jag går och lägger mig!

Ta hand om er och ha en fin kväll.

2 kommentarer:

  1. Bra blogg! Roligt innehåll!
    Men va fals?? Samma rubriktypsnitt som jag... ;-)
    /Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Tack för din fina omtanke vännen kramar Diana

    SvaraRadera