söndag 22 april 2012

Krasslig



Det blev inte så mycket av den här helgen eller mer den här dagen kanske jag ska säga. Jag har så vansinnigt ont i halsen, kan knappt svälja. Igår pallrade jag mig iväg till Leklandet med en kompis och hennes son (Alvins dagisbästis) men idag har jag legat och läst mest hela dagen. Inte illa vill jag säga! Jag älskar att läsa men hinner tyvärr inte läsa så där mycket som jag skulle vilja. I helgen har jag läst Åsa Larssons senaste om Rebecka Martinsson, någonting med åt Molok i titeln. Älskar de böckerna (är en serie) och Rebecka Martinsson känns som min vän :).

Mina me and i business går lysande vilket är jättekul. Det ger mig massor av energi och en bra extra inkomst som liksom täcker upp det glapp jag skapade när jag gick ner från 83%  till 65%. Målet är såklart att det ska gå så bra att det täcker 65%-100% glappet och det gör det nästan redan. Underbart. Jag ska lägga undan det mesta av pengarna, ja så var planen i alla fall. Målet är att jag och mannen (bara vi två!) ska åka till New York i maj nästa år.


Jag ääääälskar ju mode och shopping så det kan vara staden för mig ;)


Då gäller det ju bara att inte shoppa så mycket nu då. Tänka på att inte handla hämtmat och lite annat onödigt. Nu har mannen lagat god fiskgratäng. Ha en fin söndagskväll!

2 kommentarer:

  1. Oh, vuxenhelg i The Big Apple!! Låter hur häftigt som helst.

    SvaraRadera
  2. Hoppas också på att få åka till NY i år :) Kul att det går så bra.Hoppas du kryar på dig kramar i massor Diana

    SvaraRadera