måndag 23 april 2012

Modefavoriter

Nu har jag lagt ner det här med att få någonting vettigt gjort. Jag har haft ont i nacken i några dagar nu. Eller ja, jag har egentligen kronisk värk men i några dagar har det varit mer jävligt än vanligt. Det slutade med att mannen fick sticka tidigare från jobbet för att hämta barnen och att jag gick och la mig och sov. Jag har varit så spänd att jag helt plötsligt blev helt slut.

Jag älskar kläder. Här har jag sparat ner lite favoriter just nu.


Gillar blusen jättemycket plus att jag verkligen äääälskar jeansshorts. Mitt absoluta favvosommarplagg.


Hur cool är inte den här bruttan då? Allt från Lindex.

Fin sjal-dyr också från...glömde!

Från Lindex! Hade jag varit lite mer av medellängd skulle jag köpt dem på en  gång.

Jag tycker verkligen att Lindex har fått fina kläder på sistone. Jag älskar "preppy by Gwyneth Paltrow". Superfina kläder verkligen!

Nu ska jag styra upp middagen. Eller säga åt mannen att styra upp den. Jag har hört talas om någon punktmassage som gjorde en kvinna med lika symptom som mig helt frisk! Om det är någon som vet vad denna massage heter så SNÄLLA lämna en kommentar.

Ha en fin eftermiddag.


1 kommentar:

  1. Har ju konstaterat det förrut men ja vi har samma smak :) kramis Diana

    SvaraRadera